Despre concursurile de azi si puterea vlogului de maine

Despre concursurile de azi si puterea vlogului de maine. Trec prin zilele acelea in care inspiratia ia o pauza, scrisul fiind mai mult o tragere de timp decat o placere si din acest motiv m-am gandit sa dau gata un articol simplu cu un text despre multimea de concursuri blogosferice si participantii la ele.

Peste cateva zile se implinesc 4 ani de cand sunt blogarita, in timpul asta am vazut multe valuri, unul al blogrollui, altul al locului in zelist, altul al paginii de facebook dedicate, urmatorul al numarului de fani, a urmat valul pozelor, apoi al vlogurilor, dar mai nou e valul concursurilor.

Niciodata nu s-au succedat  asa. Campanii diverse, organizatori diversi, sponsori diversi, castiguri si mai diverse… toate vor sa atraga atentia si sa castige public. Stiti, da? Premiile asteapta sa fie castigate si nu invers. Asa se obtine profit.
Se porneste o campanie publicitara sustinuta de pe urma careia se culeg participantii.
Un participant la concursurile blogosferice este un detinator de blog online cu:

*Niscaiva timp liber, in lipsa lui tot concursul i-ar scapa din mana pentru ca, etapele alearga intr-un maraton numai de ele stiut cu care, daca nu tine pasul i se da participarea peste cap si pierde puncte valoroase.

*O experienta in a scrie articole specifice, idea de baza fiind de cele mai multe ori reclama, blogerul care stie sa sublinieze cel mai bine interesele produsului promovat are si punctele cele mai multe.
*Abia apoi vine creativitatea, asta e un punct discutabil, un text foarte bun, inedit si aproape perfect ca stil paleste in fata criteriului de mai sus pentru ca, dupa cum spuneam  importanta e reclama.
*Puterea de-a nu astepta imposibilul. Departajarea se face pe baza de puncte acordate de un juriu, iar atunci cand subiectivitatea juratilor isi face loc in alegeri trebuie ca participantul sa stie ca ii pot fi inselate asteptarile.
*Perseverenta, chiar si in cazul celor aflati mai jos in clasamente aceasta le ajuta mult si ii poate plasa neasteptat de sus.
*Dorinta de a castiga. Evident, nu?
*Nevoia de recunoastere blogosferica.

Cine se inscrie la astfel de intreceri?

-Veteranii sunt cei care care au timpul si experienta de a cucerii primele pozitii.
-Entuziastii, acestia inca mai cred in forta creatoare.
-Si pesimistii, ei desi spun ca nu castiga nimic, se inscriu asa doar ca sa fie inscrisi.
Eu sunt o entuziasta, nu blamez nici un concept si incurajez competitia, dar sunt foarte curioasa cum va evolua epoca acestor concursuri  si care va fi varful urmatorului val. As putea sa pariez ca vlogul vine tare din urma si trage dupa sine un campionat de vloguri.
Nu ar fi o idee buna?
Foto



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *