Adio, Digi Mobil

Rate this post

Adio, Digi Mobil. Anul trecut la vremea asta îmi portasem deja numărul în reţeaua digi şi aparent totul era în regulă, un preţ mai mic decât la Cosmote (actual Telekom) şi beneficii de voce nelimitate în orice reţea naţională şi un parteneriat cu câteva reţele internaţionale, unde tot la fel vorbeam nelimitat. Perfect, pentru câteva numere din străinătate ce să cer mai mult? Plus un total de date mobile de 5 gb. Bun, optim nelimitat 5 era cea mai bună ofertă în contrapartidă cu extraoptiunea mea de 700 de minute şi 700 de mesaje care se epuiza uşor.

Reţeaua era la început şi avea probleme majore cu semnalul, pe lângă faptul că în unele zone lipsea cu desăvârşire mai şi întrerupea constant unele convorbiri. Am vorbit cu operatorii şi m-au înştiinţat că se fac lucrări specifice pentru infrastructura urmând să se îmbunătăţească şi calitatea unui apel.

Bun, orice lucru se poate îmbunătăţii pe parcurs, am acceptat şi-am mers mai departe.

Tata rămânea fără minute constant, frustrat că nu putea să apeleze după voie îi vorbea şi minutele bunicului. Gândindu-mă să îi ajut i-am alocat şi lui un abonament pe contul meu. Astfel preţul unui abonament devenea 4 euro. O dată cu semnarea noului contract eram obligată să rămân în reţea până la finele anului 2015, cu numărul lui.

Probleme, însă continuau. Digi nu avea contract cu numerele scurte. Digi îşi limitase internaţionalul la 3000 de minute după care accesul se restricţiona, mi se părea absurd acest nelimitat limitat, dar pentru că nu ţineam conferinţe dincolo de graniţe, am trecut cu vederea.

Semnalul se juca în continuare cu nervii mei, în mijlocul Bucureştiului, nu oriunde. Am apelat departamentul acreditat iar răspunsul m-a uimit: “telefonul dumneavoastră este responsabil pentru această întrerupere, vă trebuie un dispozitiv de la noi!” Pe cuvântul vostru, cum se face că samsugul meu galaxy young dous

funcţionează în orice altă reţea normal numai în reţeaua voastră nu? Scuză părea penibilă aşa că, nu m-am grăbit să înghit găluşca şi să-mi achiziţionez un telefon din oferta lor.

Oferta de telefoane mi se pare oricum deplasată, pentru toate modelele, mai puţin Digi P202. Trebuie să plăteşti un avans, iar pentru cele deştepte plata avansului era egală cu jumătate din costul lor total, cealaltă jumătate plătindu-se în rate conform abonamentului deţinut.

O altă promisiune pe care încercăm să o obţin era introducerea de mesaje naţionale, la capitolul ăsta doar în digi era nelimitat în rest toate erau taxate.

Timpul a trecut şi tot la mesaje a apărut o dilemă, nu le mai primeam în timpul trimiterii, ci după două, trei zile în grup de câte zece. Revoltată le-am spus că am nevoie de mesajele de la internet banking, dar n-au avut soluţii, ci acuze: “nu avem nicio responsabilitate, sunaţi la bancă şi lămuriţi-vă, sistemul lor este de vină.”
Am sunat şi la Transilvania ca să fiu sigură că identific sursa problemei. Operatorul a verificat cu mine în telefon sistemul, funcţiona în parametrii normali singura problemă era recepţia de mesaje a numărului meu digi. M-a sfătuit să merg la o filială şi să-l schimb cu unul din altă reţea. Când am ajuns în filiala băncii ca să-l înlocuiesc am aflat că nu doar eu semnalasem asta, alţi clienţi făcuseră şi ei modificarea.

Semnal prost, convorbiri întrerupte, mesaje naţionale lipsa mesajele de la numere importante blocate, soluţii nefondate şi acuze inutile la adresa altcuiva Sătulă că nu vine mai repede finalul anului de contract deja îmi propusese să reziliez.

Bunicul m-a rugat să-I cumpăr un telefon şi dacă pot să-I fac abonament pentru a nu mai alerga după reîncărcare când cartela îşi termină beneficiile. Deja îl ajutasem pe tata prin urmare nu l-am refuzat şi am semnat un contract nou de portare cu achiziţia unui digi P202. Un telefon cât mai simplu pentru el la cei 82 de ani. Contractul s-a prelungit în cazul ăsta pentru doi ani.

În iunie, cu o lună înainte de expirarea perioadei pentru numărul meu, am sunat în centrală să aflu când îl pot închide fără costuri. Am aflat că informaţia era disponibilă doar în punctul de lucru.

Am vizitat şi punctul de lucru, i-am explicat doamnei de la contracte că vreau să închid doar abonamentul meu, primul dintre ele, abonament fără achiziţie de telefoane şi fără alte prelungiri. Îmi ia buletinul, verifica sistemul, îmi dă buletinul şi spune

– Puteţi închide abonament din iulie, dar mai sigur din august şi astfel nu se va percepe nicio taxă.

– Sigur? Întreb.

– Da, pentru celelalte două mai aveţi perioada contractuală, iar pentru ultimul număr portat aţi achiziţionat un telefon şi contractul expira în martie 2017. Alte nemulţumiri?

– Nu am.

– Dar de ce vreţi să renunţaţi? Aveţi oferta de nelimitat, un trafic de date mare.

– Dar nu am semnal, nici mesaje naţionale, iar cele de la numere speciale nu le primesc.

– Poate e telefonul de vină (istoria se repetă, mai auzisem placă asta). Avem echipamente de ultima generaţie, în plus, le puteţi achiziţiona în rate.

– Mulţumesc nu şi plec.

Au un răspuns standard şi cu el încearcă să-şi prindă clienţii sub alt contract pe doi ani.

A venit şi august. Telekom a făcut un pachet de oferte noi şi pentru că L promo de 12 euro avea tot ce-mi doream în el l-am achiziţionat portandu-mi numărul înapoi.

În seara în care am semnat contractul mă şi sună un număr din centrală Digi.

O doamnă al cărei nume nu l-am înţeles pentru că, l-a rostit prea repede voia cu mine.

– Chiar eu, îi spun.

– Doamnă, vă sun pentru cerea de portare făcută azi, ea a fost aprobată, dar trebuie să plătiţi o taxă de închidere şi taxa de portare şi toată perioada promoţională de care aţi beneficiat pentru acest număr.

– Cum adică? Eu nu mai sunt sub perioada contractuala cu acest număr, m-am interesat în punctul de lucru acum două luni.

– Ţin să vă contrazic, aveţi perioada contractuală, sunt trei taxe de plătit, dacă nu vreţi să plătiţi anulez chiar acum cererea de portare

– Cam cât ar fi aceste taxe? Zic fără să mă pierd cu firea.

– 250 închiderea abonamentului, 50 de lei portarea şi toată perioada promoţională aferenta numărului. Acest lucru nu este disponibil acum, dar compania va recalcula şi va emite o factură pentru ele. Este o sumă mare, mai bine anulez portarea.

– Nu anulaţi, o ţin pe a mea, pot să revin cu un telefon după ce vorbesc cu soţul?

– Nu puteţi să ne sunaţi, doar noi revenim, când să o facem? –

– Peste o jumătate de oră.

ÎI spun şi lui Alex cele auzite şi el ca şi mine rămâne perplex, dar insistă să-I repet când mă va reapela că m-am interesat şi că se poate închide fără taxe.

După o oră mă răsună.

– Cum rămâne doamnă, renunţaţi la portare? Ce vă nemulţumeşte la serviciul pe care îl aveţi?… este optim nelimitat.

– Nu renunţ la portare şi dacă e să vorbim de nemulţumiri să amintesc că nu am semnal bun, nu primesc mesaje, nu am beneficii naţionale scrise.

– Un telefon bun aveţi? Avem noi echipamente bune pentru asta. Se pot achiziţiona în rate.

– Ştiu, dar nu mă interesează, echipamentele presupun o factură mai mare şi o responsabilitate de doi ani.

– Da, dar… să plătiţi aceste taxe vă convine? Sigur v-aţi interesat pentru acest număr de telefon?

Să fac atac de cord şi alta nu.

– Mă crezi nebună? Poţi să verifici, contractul a fost semnat în iulie anul trecut şi acum putea fi închis, era pentru un an de zile.

– Am preluat declaraţia dumneavoastră şi mai bine vă lămuriţi în punctul de lucru unde aţi fost. Obligaţia contractuală este până în decembrie (deci o dată cu cel de-al doilea număr, contractul meu se prelungise după cum afirma în prezent) V-am spus care sunt obligaţiile dumneavoastră şi putem anula portarea până pe 24 august.

– Nu anulez nimic şi nici telefoane nu vreau.

A doua zi, sâmbătă dimineaţa mergem la rds, la contracte nu era nimeni, însă duduia de la casierie se oferă să mă ajute. Verifică şi surpriză, da dreptate firmei, aveam de plată cele trei taxe.

– Sfatul meu este să renunţaţi.

– Dar nu renunţ, colega a verificat acum ceva timp şi totul era aşa cum spun eu.

– Nu vă contrazic, dar sistemul ăsta arată.

– Sistemul ăsta arată ce vrea el zic.

– Ce vă nemulţumeşte la aşa o ofertă?

Îi fac lista de nemulţumiri şi ea îmi răspunde.

– Nu se poate, eu am telefon de la noi şi am semnal bun de la Deva la Bucureşti pe tot drumul, inclusiv în oraş. Aparatul e de vină, vă propun să încercaţi unul de la Digi.

– Dar nu vreau un aparat digi, cine mă obliga? Şi dacă eşti intro reţea poţi să o foloseşti numai cu aparate speciale pentru ea?

– Nu, dar ridică performanţă.

– Am înţeles, portarea merge mai departe.

La câteva zile distanţă numărul s-a portat şi am fost sunata din nou din centrală.

– Doamnă, vi s-a emis factura pentru închidere şi portare, puteţi să mergeţi să plătiţi.

– Cat am de plată? Pot intra în posesia facturii pe mail, fizic sau în contul digicare?

– Să verific… sta câteva minute. Nu, informaţia nu este disponibilă telefonic, doar în punctul de lucru.

– Şi atunci pentru ce s-a mai inventat serviciul la telefon dacă toate au rezolvare doar la punctul fizic?

Sare peste răspunsul ce mi se cuvenea şi repetă.

– Puteţi merge în casierie şi acolo vi se va calcula totul.

Nu m-am grăbit să fac nicio mişcare şi nici nu am de gând să le dau un ban în afară facturilor curente.

Digi mobil are cele mai proaste servicii de voce, o centrală doar ca să fie centrala, relaţii şi informaţii concrete de acolo nu poţi afla. O politică haotică de prelungire a contractelor şi o metodă de a te ţine sub contract, oferindu-ţi echipamente spre mai bună performanţă. Strigător la cer e că nu îşi recunoaşte sub nicio formă minusurile.

Să mă dai în judecată Digi, n-ai decât, de la mine nu vezi bani în plus. Am toate facturile la zi şi asta nu mă obliga la plăţi suplimentare. Mai întâi verifică-ţi angajaţi şi lacunele din oferte, nu mai vorbesc de calitatea telecomunicaţiilor, acea nu există, ai furat clienţi promiţând nimic la preţ mic: Adio!

P.S. Am scris cu năduf toate astea, cine a mai păţit aşa?

P.S. 2 Nu plătiţi taxele abuzive niciunei companii indiferent care îi e numele.

sursa foto internet 

8 comentarii publicate

    • Daca abonamentul iti permite schimba-l cu un plan tarifar mai mic, daca te afli la prelungire ti se va face o oferta, posibil mai buna si cu o valoare mai mica.
      Insista sa primesti toate datele si mergi si in magazinele lor.
      Dupa cum vezi Digi are tarife mici, insa serviciile slabe,
      Nu tot ce e ieftin e si bun, Nu-ti recomand cartele albastre.

Trackback-uri și pingback-uri 2

  1. Am fost dependenta de telefon, dar m-am tratat | Roxana Trandafir
  2. Cadoul facut praf | Roxana Trandafir

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: