credibilitatea in SEO

Guest Post: 3 greseli care iti afecteaza credibilitatea in SEO

Plasarea site-ului optimizat in topul cautarilor Google este visul fiecarui specialist SEO. Acest lucru ii demonstreaza faptul ca toate eforturile sale in ce priveste demararea unei campanii cat mai eficiente sunt incununate de succes, mai exact: continutul afisat de site este de cea mai buna calitate, cuvintele cheie sunt bine alese, link-urile nu prezinta erori la incarcare, iar oamenii chiar manifesta un interes pentru ceea ce are de oferit acel site, fie ca este vorba de produse ori servicii.

Cateodata insa lucrurile par sa nu functioneze si nimeni nu stie de ce. Cateodata chiar si un specialist pe acest domeniu poate sa fie confuz cand vede ca rezultatele nu sunt nici macar pe jumatate conforme cu asteptarile initiale. Pentru cineva care nu este prea bine initiat in acest domeniu, lucrurile par si mai incetosate.

Ce sa fie oare? Nu putem afla pe loc, dar consultarea unei liste cu cateva dintre greselile uzuale in aceste cazuri ne poate ajuta sa ne facem o idee de ansamblu privind lucrurile pe care ar trebui sa le imbunatatim sau a caror importanta inca nu am inteles-o pe deplin si de aceea, poate, nu i-am acordat interesul de care trebuie sa beneficieze.

credibilitatea in SEO

  1. Mandria nu duce nicaieri

E atunci cand esti constient de cat de bun e continutul site-ului tau: imagini clare, sugestive, texte cat mai originale si bine documentate, multe elemente multimedia, butoane Call to Action etc. Dar nu faci nimic ca sa il promovezi, pentru ca traiesti cu impresia ca intregul continut atrage in mod instant publicul. Nu functioneaza chiar asa lucrurile.

Mai ai nevoie sa duci vestea ca site-ul tau e mandru si frumos si in alte parti ale Internetului, care se bucura de o popularitate mai mare, poate, decat site-ul tau. Daca nu faci acest lucru, continutul nu se va bucura de o vizibilitate cat mai crescuta, ci va stagna, adica va fi degeaba. Este esential sa apelezi la strategii de tip Link Building, pentru ca numai asa vei putea creste in mediul online.

 

  1. Reputatia e bratara de aur

In primul punct am vorbit despre cat de rau este sa nu apelezi la Link Building pentru a-ti face viral continutul. Acum o sa vorbim despre cealalta problema, cand Link Building-ul poate sa dauneze mai mult decat lipsa lui. Din pacate, acest lucru se poate intampla cu o extrem de mare usurinta si iti poate da peste cap intreaga strategie.

Acest lucru se poate intampla atunci cand nu verifici credibilitatea blog-ului sau a site-ului pe care ai dori sa postezi continut referitor la tine (cu cuvinte cheie, link care sa duca la pagina ta, text despre ceea ce faci). Daca ai ghinionul ca acel site sa aiba o reputatie proasta pentru ca a apelat de-a lungul timpului la tot felul de tactici de tip Black Hat SEO, indirect, se va rasfrange si asupra reputatiei tale, care va avea mult de suferit, din pacate.

 

  1. Echilibrul, in el consta totul

E greu sa fii cumpatat in toate, sa alegi tot timpul calea de mijloc, cand foarte usor ai putea risca, incercand sa iesi din tipare. Bineinteles ca acest risc asumat ti-ar putea asigura un statut de invidiat, dar in cele mai multe dintre cazuri abaterea de la anumite norme se cam penalizeaza.

Si aici ne referim la tot ce poate tine de SEO, de la cuvinte cheie pana la imagini. E bine sa iti alegi cuvinte cheie relevante dupa care sa te orientezi. E bine ca de asemenea sa le folosesti in articolele publicate pe site. Dar nu e in niciun caz bine sa faci abuz de ele, ca la fiecare 2 sau 3 fraze sa folosesti iar un cuvant cheie, si tot asa, sa te invarti in jurul cozii, fara a spune nimic concret, care sa capteze atentie, sa il faca pe posibilul client sa mai stea pe site.

Trebuie tinut cont si de modul in care iti creezi descrierea paginii. Nu poti sa pui doua cuvinte si gata, sa termini cu tot. Dar nici nu poti sa incepi cu date parca scoase dintr-un manual de istorie, cu tot felul de informatii care mai de care. In niciun caz nu poti face asta, pentru ca sperii din prima cu felul in care ai ales sa iti construiesti si prezinti site-ul.

Acest lucru se aplica si in cazul link-urilor de pe pagina ta, externe sau interne. E imposibil sa nu ai link-uri interne, asta ar insemna ca site-ul tau e mai mult o ciorna, care nu poate fi luata in serios. Pe de alta parte, nici nu poti exagera cu link-urile externe, mai ales daca sunt date in afara oricarui context, pentru ca ar arata ca tu nu produci cu adevarat nimic, ci doar distribui continutul altora. In timp o sa ai de pierdut din cauza acestui lucru, chiar daca la inceput totul pare bine si frumos.

Tot ce tine de optimizare seo trebuie facut cu multa responsabilitate, simt al masurii si grija mare pentru cum te prezinti in online, imaginea trebuie sa fie impecabila, fara nicio pata ce ar tine de Black Hat SEO.

Daca simti ca drumul acesta e prea anevoios si trebuie tinut cont de prea multi factori, care par sa te dezorienteze cam prea mult, poti apela cu incredere la E-Advertising, o firma formata din profesionisti specializati pe acest domeniu.

Despre Roxana Trandafir 763 de articole

Sunt Roxana, mama lui David si fac din asta misiune de suflet. Iubesc marea, cartile, toamna si cuvintele ce nasc povesti. Sunt timida ce in lumea ei traieste liber si frumos.

2 comentarii publicate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


%d blogeri au apreciat:
Citește articolul precedent:
cele mai citite texte
Cele mai citite texte ale mele #1

Azi am rasfoit putin textele mele. Cele mai citite texte de pe blog.  Aveau un parfum de melancolie amestecat cu...

Închide