Promovarea prin print pastreaza inca o eficienta foarte mare

Rate this post

Daca ai o afacere si iti doresti sa o promovezi in toate mediile posibile, ai putea sa iei in considerare printul. Revistele, bannerele, reclamele luminoase si in general tot ceea ce inseamna materiale printate reprezinta una dintre cele mai bune solutii, care intra in subconstientul potentialilor clienti si ajuta foarte mult la vanzari.

Printul este o solutie de promovare destul de acceptabila din punct de vedere al costurilor si are un impact foarte mare din punct de vedere vizual.

 

Ce tipuri de printuri pot fi folosite

 

Exista o multime de variante de printuri care pot fi folosite pentru promovare, in functie de scop si de destinatie.

Pentru interior, spre exemplu, se pot folosi cu usurinta printuri pe hartie, deoarece sunt mai ieftine si se poate jungla foarte mult cu forma hartiei. De asemenea, posterele sunt foarte eficiente sau tapetul colorat. Roll-upurile sunt si ele printuri foarte folosite indoor.

Exteriorul dispune si el de o multime de solutii care mai de care mai interesante. Se poate miza pentru casete luminoase sau neluminoase care atrag atentia intr-un mod placut, se poate alege printul pe materiale rigide sau printul pe materiale textile. Exista tot felul de sisteme moderne care fac printurile sa reziste la intemperii si la diversi alti factori externi cum ar fi schimbarea brusca a temperaturii.

 

Cum se alege printul perfecta

 

Alegerea printului ideal este o partea foarte dificila, in conditiile in care optiunile sunt nenumarate. Sfaturile specialistilor sunt acelea de a tine cont, in primul rand, de locul in care va fi pozitionata reclama. Inainte de alegerea variantei de print ce urmeaza a fi folosita trebuie sa se aiba in vedere:

  • Locul in care va fi instalat. Este exterior sau interior? Este intr-o zona cu multa lume sau intr-o zona cu mai putina lume. In functie de acest criteriu se decid o multime de detalii, cum ar fi materialele folosite sau tipul de vopsea folosita.
  • Scopul. In functie de scopul pe care il are printul se poate decide o anumita grafica, dar si pozitionarea lui. Pentru branding, spre exemplu, se poate ridica pe un catarg, sub forma unui steag. Daca se doreste sa se ofere mai multe informatii este bine sa fie pozitionat intr-o caseta luminoasa la nivelul pamantului, in asa fel incat potentialii clienti sa se apropie si sa poata citi.
  • Costul. Bugetul este foarte important. De cele mai multe ori insa, nu costul printului propriuzis este mare, ci costul inchirierii locului in care va fi pozitionat. Este motivul pentru care multi antreprenori aleg sa isi puna reclamele in locuri mai putin vizibile, insa opteaza pentru variante de print cat mai mare. Este o greseala, in conditiile un print mic si bine gandit poate sa aduca mult mai multe rezultate intr-un loc cu foarte mult trafic.

Cel mai indicat lucru pentru cei care doresc sa obtina cat mai multe de la reclama prin print este de a angaja o firma specializata in astfel de reclama. De regula, aceste firme au suficienta experienta pentru a oferi sfaturi utile si pentru a face cele mai bune alegeri.

 

Unde pot fi puse reclamele prin print?

 

Destinatiile sunt cu adevarat nelimitate:

  • Pe masini. Cu siguranta esti familiarizat cu ideea de autocolante puse pe masini. Sunt prezente peste tot si in multe cazuri se dovedesc foarte eficiente. Este o solutie ieftina si daca este gandita inteligent aduce o multime de clienti. In plus, este o varianta de promovare mobila, asadar iti poti alege locuri in care exista potentialii tai clienti pentru a le atrage atentia.
  • In reviste si publicatii. Evident, reclama intr-o revista este inca o solutie atractiva chiar daca multi oameni isi citesc noutatile online. Poate ca nu ajuta chiar atat de mult pentru vanzari, insa este excelenta pentru branding.
  • Pe cladiri. Sunt printuri uriase, care capteaza cu usurinta atentia. Marea problema la printurile pe cladiri este de a obtine aprobare de la asociatiile de locatari ( acolo unde este cazul). Daca se angajeaza o firma de publicitate insa, se pot obtine foarte usor locuri excelente in oras unde sa fie montate printuri.
  • Pe catarge, sub forma de steaguri. Steagurile reprezinta o solutie mai mult decat inteligenta pentru promovare. Acestea pot fi montate cu usurinta, sunt vizibile de la mare distanta, mai ales daca sunt instalate la inaltimi mari si nu ocupa mult loc.
  • Pe tricouri. Printurile textile nu sunt ideale doar pentru steaguri, ci si pentru piese vestimentare. Mesajele de pe tricouri bine optimizate pot ajunge exact acolo unde trebuie sa ajunga si pot genera rezultate.

 

Materiale din care sunt realizate printurile

 

Daca te intrebi din ce sunt realizate printurile, raspunsurile sunt extrem de variante. Evident, cele mai comune solutii sunt cele pe hartie, care se potrivesc extrem de bine pentru reclamele interioare. Aceste printuri pe hartie pot fi foarte variate in functie de calitatea hariei, insa.

De asemenea, se pot obtine rezultate de la imprimari pe polipropilena, pe materiale rigide sau pe diverse materiale textile. Polistirenul reprezinta si el o solutie mai mult decat interesanta si de multe ori reuseste sa ofere printuri volumetrice, extrem de eficiente.

 

Merita o reclama pe print in 2018?

 

Cu siguranta, da ! Este adevarat ca exista o multime de alte solutii foarte eficiente cum ar fi reclama online. Tocmai de aceea, o campanie de promovare foarte buna trebuie sa includa atat solutii clasice, precum printurile, cat si solutii moderne, precum promovarea online. Bugetul este bine sa fie impartit in cat mai multe directii, in asa fel incat sa se obtina atat rezultate palpabile, cum ar fi vanzarile, cat si rezultate pe termen lung, cum ar fi dezvoltarea unui brand.

Dupa ce ai decis ca este cazul sa apelezi la reclama pe print, este timpul sa alegi firma care va realiza printurile iar misiunea poate sa fie nu tocmai usoara in conditiile in care tehnologiile folosite sunt foarte variate iar costurile pot sa difere si ele de la caz la caz.



Lasă un răspuns


%d blogeri au apreciat: